Anunțuri!

Împreună putem face mult mai mult! Dorcas este în căutare de noi colegi pentru a se alătura echipei!

Poziții vacante

Dorcas Moldova lucrează în cooperare cu organizații partenere din Moldova. Creăm legături între oameni și să facilităm procese incluzive de dezvoltare locală care sunt concentrate pe oameni, și care au un impact pozitiv asupra întregii societăți, pentru creșterea bunăstării, a oportunităților de trai, și pentru protecția celor vulnerabili. Prin programele noastre ajutăm anual peste 1400 de persoane în vârstă și peste 1000 de familii aflate în dificultate. Coordonăm aceste programe din biroul nostru din Chișinău, cu o echipă de cinci colegi foarte motivați. 

Războiul din Ucraina a dus la o criză umanitară fără precedent în regiunea noastră. Un număr mare de oameni din Ucraina sunt forțați să fugă din casele lor, iar milioane de oameni caută refugiu în alte țări. Echipa Dorcas Moldova a lansat imediat un răspuns pentru a ajuta de urgență refugiații care sosesc în Moldova. Ajutăm bisericile, comunitățile și alte organizații care oferă adăpost în siguranță sutelor de familii refugiate. Cu ajutorul fondurilor strânse de biroul internațional Dorcas, din Țările de Jos, putem să continuam acest proiect de ajutorare, însă e nevoie să ne creștem și să ne lărgim echipa.

 

Recrutăm:

CONCURS DE SELECTARE A EXTERȚILOR – ⏰EXTINDEREA TERMENULUI DE APLICARE – 8 FEBRUARIE 2024!

Dorcas Moldova contractează servicii de consultanță pentru oferirea asistenței tehnice pentru 8 organizații ale societății civile în procesul de dezvoltare a serviciilor de spălătorie socială, igienă personală și socializare. 

Consultantul va oferi suport în procesul de elaborare a acordului de parteneriat cu APL, precum și asistență în procesul de elaborare a planului de acțiuni cu descrierea detaliată a tuturor etapelor privind dezvoltarea/extinderea serviciului social. Totodată, consultantul angajat va sprijini OSC-urile în procesul de negociere pentru ca acordurile să fie aprobate la nivel local/municipal. Mai multe detalii pe 

Persoanele interesate sunt încurajate să aplice la email-ul c.jomiru@moldova.dorcas.org până pe 8 februarie 2024, ora 15:00

Filiala din Moldova a Fundației Dorcas, în parteneriat cu Keystone Moldova și Asociația Obștească Asociația pentru Educație ”Neoumanist”, implementează proiectul „Promovarea OSC-urilor în calitate de parteneri în dezvoltarea de servicii sociale reziliente”, finanțat de Uniunea Europeană, co-finanțat de către consorțiul format din cei trei parteneri. 

Pentru mai multe detalii descărcați documentele de mai jos:

Cerințe Expert

Cerințe Expert

Communication Officer

Locația: Chisinau, Republica Moldova

Perioada: Începere imediată pentru o perioadă de 1 an, cu posibilitatea de extindere.

 

Scopul acestei funcții:

Căutăm un specialist – Communication Officer – care să fie responsabil de, și să coordoneze proiectele de comunicare și relații publice ale Dorcas, acționând ca intermediar între Organizația Dorcas și mass-media, parteneri Dorcas, și publicul general. Candidatul nostru ideal are creativitate și entuziasm pentru a construi și a promova imaginea Dorcas prin crearea, editarea și distribuirea de conținut online și offline despre proiectele, activitățile și misiunea Dorcas, și nu numai.

În calitate de Communication Officer vei dezvolta și implementa strategia de comunicare a Dorcas. Vei lucra în strânsă cooperare cu managerii noștri de program și veți raporta Directorului Dorcas Moldova.

De asemenea, vei fi în mod regulat în contact cu departamentul de comunicare al biroului internațional Dorcas din Țările de Jos, Almere.

 

Vei fi responsabil(ă) pentru:

  • Dezvoltarea strategiei de comunicare în conformitate cu obiectivele Dorcas pe termen scurt și lung
  • Scrierea, editarea, distribuirea materialelor Dorcas la un nivel profesionist
  • Gestionarea și distribuirea știrilor, articolelor și conținutului de pe site-ul Dorcas și pe rețele sociale (Facebook, Youtube, Instagram, Twitter etc.)
  • Colaborarea și crearea parteneriatelor cu reprezentanți din sectoarele public, privat și civil (agenți sociali, companii de comunicare, presă etc.)
  • Promovarea schimbului de cunoștințe și expertiză și menținerea relațiilor de colaborare cu partenerii Dorcas
  • Sprijinirea echipei în campaniile promoționale, și nu numai, prin editarea si pregatirea continutului pentru materiale promotionale
  • Flexibilitate în efectuarea vizitelor în teren pentru promovarea activităților Dorcas

Titularul acestei funcții se va comporta întotdeauna și în orice moment într-o manieră etică, într-o manieră etică, conform Codului de conduit Dorcas. Titularul acestei funcții va contribui la realizarea rezultatelor necesare, respectând și aplicând zilnic valorile culturale și normelele Dorcas.

Cerințe:

  • Studii de licență, preferabil în domeniile marketing, comunicare sau journalism
  • Minim 2 ani de experiență de lucru în comunicare, jurnalism sau relații publice, de preferință într-un mediu international
  • Cunoștințe și familiarizare cu sursele media tradiționale și o înțelegere profesională a utilizării platformelor social media
  • Competențe de utilizare a instrumentelor profesionale de design și software pentru crearea și publicarea articolelor
  • Cunoașterea fluentă a limbilor engleză, română și rusă, atât scris cât și vorbit
  • Atenție la detalii și capacitatea de a planifica.
  • Experiența în lucrul cu ONG-uri locale sau internaționale constituie un avantaj
  • Aderarea la valorile creștine esențiale ale Dorcas.

 

Aplică!

Datorită necesității urgente de a ocupa această funcție, toate aplicațiile vor fi analizate imediat. Poți trimite scrisoarea de motivație și CV-ul la adresa office@moldova.dorcas.org Aplicanții care se califică cerințelor noastre vor fi imediat invitați la interviu. Acest anunț va fi închis din moment ce vom primi suficiente aplicații.

* Toți angajații Dorcas semnează codul de conduită Dorcas și sunt obligați să reflecte normele acestuia. Protecția copilului are o atenție specială în codul nostru de conduită. Prin prezenta, respectăm liniile directoare PSEA (Protecția împotriva exploatării și abuzului sexual). În timpul procesului de aplicare, putem efectua o verificare a antecedentelor candidaților la funcție, inclusiv referințe de la foștii angajatori. Aici găsiți codul nostru de conduită.

Asistent de manager

Locația: Chișinău, Republica Moldova

Perioada: Disponibilitate, începere imediată pentru o perioadă de un an, cu posibilitatea de extindere a contractului.

Full time: 40 de ore pe săptămână

 

Descrierea funcției:

Recrutăm o persoane pentru funcția de Asistent de manager: care va coordona asistența acordată persoanelor în vârstă, și pentru a asista programul nostru Emergency Response, care ajută refugiații din Ucraina și comunitățile care îi găzduiesc.

În calitate de Asistent de manager în cadrul echipei noastre, vei fi implicat(ă) în implementarea generală a activităților proiectului. Ești un/o coleg(ă) de încredere și putem conta pe sprijinul tău pentru a derula proiectele Dorcas într-un mod eficient și eficace. Știi cum să prioritizezi și să planifici sarcinile și acțiunile în relația cu beneficiarii Dorcas și partenerii Dorcas. Vei fi îndrumat și supervizat de către Managerul de Proiect căruia îi vei raporta. Vei lucra în strânsă colaborare cu colegii direcți, dar și cu beneficiarii și partenerii Dorcas.

 

Vei fi responsabil(ă) pentru:

  • Înțelegerea conținutului planului de proiect și urmărirea implementării acestuia
  • Asistarea Managerilor de Proiect în organizarea evenimentelor de proiect, cum ar fi instruiri și întâlniri cu partenerii Dorcas
  • Actualizarea, coordonarea informațiilor privind activitățile și rezultatele proiectului în platforma noastră de gestionare a ciclului de proiect (Salesforce)
  • În cadrul programului Community Safety Nets: Colectarea și verificarea calității rapoartelor individuale ale beneficiarilor

Titularul acestei funcții se va comporta întotdeauna și în orice moment într-o manieră etică, într-o manieră etică, conform Codului de conduit Dorcas. Titularul acestei funcții va contribui la realizarea rezultatelor necesare, respectând și aplicând zilnic valorile culturale și normelele Dorcas.

Cerințe pentru aplicare:

  • Cunoștințe bune de limba engleză (scris și vorbit) și limba română – nivel fluent/nativ
  • Ești interesat(ă) de programe sociale/umanitare
  • Cunoștințe digitale (MS Office; experiența în utilizarea programelor de sondaje și CRM este un avantaj)
  • Experiența de lucru cu ONG-uri locale sau internaționale reprezintă un avantaj
  • Aderarea la valorile creștine esențiale ale Dorcas.

 

Aplică!

Având în vedere urgența recrutării pentru această funcție, aplicațiile candidaților vor fi analizate imediat. Te rog să trimiți CV-ul și scrisoarea de motivație (în care explici de ce dorești să lucrezi pentru Dorcas și de ce crezi că ești potrivit pentru postul de Project Officer) la adresa de e-mail: office@moldova.dorcas.org Vom închide acest anunț atunci când vom primi suficiente candidaturi și vom invita imediat candidații calificați. Pentru mai multe informații despre acest post și condițiile de lucru, o puteți contacta pe Leila Sorbala, Director Dorcas Moldova, la numărul de telefon:  067 661 284. Doar candidații selectați vor fi contactați.

* Toți angajații Dorcas semnează codul de conduită Dorcas și sunt obligați să reflecte normele acestuia. Protecția copilului are o atenție specială în codul nostru de conduită. Prin prezenta, respectăm liniile directoare PSEA (Protecția împotriva exploatării și abuzului sexual). În timpul procesului de aplicare, putem efectua o verificare a antecedentelor candidaților la funcție, inclusiv referințe de la foștii angajatori. Aici găsiți codul nostru de conduită.

Ne mărim echipa și recrutăm:

Finance-Administration Officer

Locația: Chișinau, Republica Moldova

Perioada: Disponibilitate, începere imediată pentru o perioadă de un an, cu posibilitatea de extindere a contractului.

Ore de lucru: 24 – 40  de ore pe săptămână

 

Descrierea funcției:

În calitate de Finance-Administration Officer vei responsabil(ă) de contabilitatea unor proiecte specifice. Pe lângă pregătirea și înregistrarea cheltuielilor proiectului, vei controla, de asemenea, înregistrările financiare ale partenerilor noștri de proiect și le vei introduce în sistemul de contabilitate al proiectului Dorcas. Vei colabora îndeaproape cu Managerul nostru financiar și cu Managerul de program și îi vei ține la curent cu privire la cheltuielile proiectului.

Ești o persoană de încredere și ne putem baza pe sprijinul tău pentru a derula proiectele Dorcas într-un mod eficient și eficace. Știi cum să stabilești prioritățile și să planificați sarcinile de muncă.

În acest rol vei asista echipa și în activitatea administrativă și vei prelua anumite sarcini administrative, după cum vom convenit, de exemplu, în ceea ce privește menținerea registrelor de securitate a muncii și a dosarelor de achiziții.

Poți conta pe suportul întregii echipei, împreună suntem puternici. Vei raporta către și vei avea îndrumarea Directorului Dorcas Moldova. Vei lucra în strânsă colaborare cu colegii direcți, dar și cu departamentul financiar al Biroului Internațional Dorcas din Olanda.

 

Vei fi responsabil(ă) pentru:

  • Procesarea contabilității pentru anumite proiecte în software-ul nostru de contabilitate a proiectelor (Twinfield) și în portalul de gestionare a ciclului de proiect (Salesforce)
  • Monitorizarea fișelor financiare (ale organizației partenere)
  • Notificarea managerilor de proiect cu privire la abaterile de la buget
  • Pregătirea previziunilor privind fluxul de numerar al proiectului
  • Support pentru achiziționarea de echipamente și materiale pentru proiecte
  • Mentinerea corespondenței, a inventarului biroului Dorcas în conformitate cu legislația națională
  • Oferirea suportului general în alte sarcini administrative

Titularul acestei funcții se va comporta întotdeauna și în orice moment într-o manieră etică, într-o manieră etică, conform Codului de conduit Dorcas. Titularul acestei funcții va contribui la realizarea rezultatelor necesare, respectând și aplicând zilnic valorile culturale și normelele Dorcas.

Cerințe:

  • Licență în Managementul financiar, Administrarea afacerilor
  • Experienta de lucrul cu sisteme financiare și administrative, MS Office
  • Capabil(ă) să gestioneze informațiile sensibile și confidențiale cu integritate deplină
  • Cunoașterea reglementărilor în materie de administrare financiară
  • Abilități de planificare cu atenție la detalii
  • Cunoașterea fluentă a limbilor engleză, română și rusă, atât scris cât și vorbit
  • Experiența de lucru cu ONG-uri locale sau internaționale constituie un avantaj
  • Aderarea la valorile creștine esențiale ale Dorcas

 

Aplică!

Datorită necesității urgente de a găsi un coleg pentru această funcție, toate aplicațiile vor fi analizate imediat. Poți trimite CV-ul și scrisoarea de motivație (unde descrii de ce ai vrea să lucrezi la Dorcas Moldova și de ce crezi că ești potrivit(ă) pentru poziția de Finance-Administration Officer) la office@moldova.dorcas.org. Aplicanții care se califică criteriilor acestei funcții vor fi imediat invitați la interviu. Acest anunț va fi închis din moment ce vom primi suficiente aplicații.

Pentru mai multe informații despre această poziție o puteți contacta pe Leila Sorbala, Directorul Dorcas Moldova, la numărul de telefon: 067 661 284.

* Toți angajații Dorcas semnează codul de conduită Dorcas și sunt obligați să reflecte normele acestuia. Protecția copilului are o atenție specială în codul nostru de conduită. Prin prezenta, respectăm liniile directoare PSEA (Protecția împotriva exploatării și abuzului sexual). În timpul procesului de aplicare, putem efectua o verificare a antecedentelor candidaților la funcție, inclusiv referințe de la foștii angajatori. 

Luptăm pentru o schimbare durabilă în viețile celor aflați în sărăcie sau dificultăți.

Proiecte

str. Timisoara, 11 A
Chisinau, MD 2059
Republic of Moldova

Contacte

Vizitați-ne pe

© Copyright 2024 Dorcas Moldova. All right reserved.